Разпознаване на обучителни затруднения и комплексна подкрепа на деца и ученици с обучителни трудности Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Разпознаване на обучителни затруднения и комплексна подкрепа на деца и ученици с обучителни трудностиПриобщаващо образование – обща и допълнителна подкрепа за личностно развитие на децата и учениците Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Приобщаващо образование – обща и допълнителна подкрепа за личностно развитие на децата и ученицитеОбучение по български език като чужд Методически обучения, Училище Обучение по български език като чуждПодходи в обучението по български език и литература в 1.-4. клас – съвременни измерения Методически обучения, Училище Подходи в обучението по български език и литература в 1.-4. клас – съвременни измеренияДуалното обучение – професионално обучение с реализация Методически обучения, Училище Дуалното обучение – професионално обучение с реализацияПедагогически стратегии за обучение в устойчивост, глобално гражданство и интеркултурно образование Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Педагогически стратегии за обучение в устойчивост, глобално гражданство и интеркултурно образованиеУправление на конфликти, превенция на тормоза и агресивното поведение Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Управление на конфликти, превенция на тормоза и агресивното поведениеПревенция и разрешаване на конфликти. Интервенции в ситуации на криза Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Превенция и разрешаване на конфликти. Интервенции в ситуации на кризаРабота с групи и групова динамика Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Работа с групи и групова динамикаМоделът 4К – иновативен подход за колаборативно учене, комуникация, креативност и критично мислене Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Моделът 4К – иновативен подход за колаборативно учене, комуникация, креативност и критично мисленеИновативно образователно лидерство Детска градина, Тренинги за педагогически екипи, Училище Иновативно образователно лидерствоИзползване на AI решения за оценяване, повишаване на качеството и резултатите от обучението Детска градина, Ресурси за внедряване на изкуствения интелект (AI), Училище Използване на AI решения за оценяване, повишаване на качеството и резултатите от обучениетоAI инструменти за проектно и проблемно ориентирано обучение Детска градина, Ресурси за внедряване на изкуствения интелект (AI), Училище AI инструменти за проектно и проблемно ориентирано обучениеИзкуственият интелект в подкрепа на управлението на образователната институция Детска градина, Ресурси за внедряване на изкуствения интелект (AI), Училище Изкуственият интелект в подкрепа на управлението на образователната институцияИзкуственият интелект (AI) в училището и в класната стая Ресурси за внедряване на изкуствения интелект (AI), Училище Изкуственият интелект (AI) в училището и в класната стаяПодготовка за участие в конкурс за заемане на длъжността “директор на детска градина” Детска градина, Организация и управление на институцията Подготовка за участие в конкурс за заемане на длъжността “директор на детска градина”Организация на дейностите за приемане, записване, преместване и отписване на деца от детската градина Детска градина, Организация и управление на институцията Организация на дейностите за приемане, записване, преместване и отписване на деца от детската градинаДокументационна дейност, архивиране и контрол на документите и архива на образователната институция Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Документационна дейност, архивиране и контрол на документите и архива на образователната институцияИзграждане на Система за финансово управление и контрол (СФУК) в образователните институции Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Изграждане на Система за финансово управление и контрол (СФУК) в образователните институцииПрактическо приложение на Закона за обществени поръчки в образователните институции Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Практическо приложение на Закона за обществени поръчки в образователните институцииПланиране и изпълнение на финансовите ресурси в образователната институция. Управление на делегиран бюджет Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Планиране и изпълнение на финансовите ресурси в образователната институция. Управление на делегиран бюджетТрудовоправни отношения в образованието Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Трудовоправни отношения в образованиетоАтестиране и допълнително трудово възнаграждение за постигнати резултати от труда в електронна среда Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Атестиране и допълнително трудово възнаграждение за постигнати резултати от труда в електронна средаОбществените съвети към училищата и детските градини – функции, организация и документиране на дейността Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Обществените съвети към училищата и детските градини – функции, организация и документиране на дейносттаОрганизация и ръководене на дейността на педагогическия съвет Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Организация и ръководене на дейността на педагогическия съветОсигуряване на здравословни и безопасни условия на обучение, възпитание, социализация и труд Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Осигуряване на здравословни и безопасни условия на обучение, възпитание, социализация и трудПрилагане на Общия регламент за защита на личните данни в училищата и детските градини Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Прилагане на Общия регламент за защита на личните данни в училищата и детските градиниЛидерски стилове и стилове на управление. Как да развием най-доброто в себе си и в нашия екип? Детска градина, Организация и управление на институцията, Тренинги за педагогически екипи, Училище Лидерски стилове и стилове на управление. Как да развием най-доброто в себе си и в нашия екип?Учебен план, учебни програми и форми на обучение – от нормативните изисквания към прилагането им в училищната практика Организация и управление на институцията, Училище Учебен план, учебни програми и форми на обучение – от нормативните изисквания към прилагането им в училищната практикаЕфективно управление и развитие на човешките ресурси – основа за стабилност на образователната институция Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Ефективно управление и развитие на човешките ресурси – основа за стабилност на образователната институцияУправление на кризи и кризисна комуникация Детска градина, Организация и управление на институцията, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Тренинги за педагогически екипи, Училище Управление на кризи и кризисна комуникацияАктивната позиция на съвременната детска градина в новата образователна среда: стратегия за развитие и програмна система Детска градина, Организация и управление на институцията Активната позиция на съвременната детска градина в новата образователна среда: стратегия за развитие и програмна системаПриобщаващото образование в училищната практика. Подкрепа за личностно развитие на децата и учениците в контекста на ЗПУО и ДОС за приобщаващото образование Детска градина, Методически обучения, Организация и управление на институцията, Училище Приобщаващото образование в училищната практика. Подкрепа за личностно развитие на децата и учениците в контекста на ЗПУО и ДОС за приобщаващото образованиеПланиране и реализиране на стратегията за развитие на училището Организация и управление на институцията, Училище Планиране и реализиране на стратегията за развитие на училищетоНормативни документи за системата на предучилищното и училищното образование Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Нормативни документи за системата на предучилищното и училищното образованиеВодене и съхранение на задължителна документация – изисквания на ЗПУО и ДОС за информацията и документите за системата на предучилищното и училищното образование Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Водене и съхранение на задължителна документация – изисквания на ЗПУО и ДОС за информацията и документите за системата на предучилищното и училищното образованиеСамооценяването на институцията като процес от системата на управление на качеството в образователните институции Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Самооценяването на институцията като процес от системата на управление на качеството в образователните институцииПланиране, организация и документиране на контролната дейност в образователната институция Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Планиране, организация и документиране на контролната дейност в образователната институцияУспешни практики за управление на педагогически екипи Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Успешни практики за управление на педагогически екипиСъвременни стратегии за управление на образователната институция и изграждане на ефективна образователна среда Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Съвременни стратегии за управление на образователната институция и изграждане на ефективна образователна средаОрганизационно развитие и управление на качеството в образователната институция Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Организационно развитие и управление на качеството в образователната институцияДигитализация в управлението на образователната институция чрез уеб базирани решения Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Дигитализация в управлението на образователната институция чрез уеб базирани решенияСъвременни концепции за реализиране на учебните програми по човекът и обществото за трети и четвърти клас Методически обучения, Училище Съвременни концепции за реализиране на учебните програми по човекът и обществото за трети и четвърти класСпортни дейности и събития в училищното образование – специфика, организация, реализация Методически обучения, Училище Спортни дейности и събития в училищното образование – специфика, организация, реализацияСъвременни подходи за мотивиране на учениците за спортна дейност Методически обучения, Училище Съвременни подходи за мотивиране на учениците за спортна дейностТворчество и дейност в часовете по музика Детска градина, Методически обучения, Училище Творчество и дейност в часовете по музикаУсъвършенстване грамотността на учениците в 1. – 4. клас чрез обучението по български език и литература Методически обучения, Училище Усъвършенстване грамотността на учениците в 1. – 4. клас чрез обучението по български език и литератураОрганизационно развитие и ефективно управление на образователната институция Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Организационно развитие и ефективно управление на образователната институцияПланиране и организация на квалификационната дейност в образователната институция. Атестиране на педагогическите специалисти Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Планиране и организация на квалификационната дейност в образователната институция. Атестиране на педагогическите специалистиДизайн на иновативна образователна среда Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Организация и управление на институцията, Училище Дизайн на иновативна образователна средаКомпетентностният подход и управлението на образователната институция Детска градина, Организация и управление на институцията, Училище Компетентностният подход и управлението на образователната институцияТрансформация на образователната институция в динамично променящия се свят Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Организация и управление на институцията, Училище Трансформация на образователната институция в динамично променящия се святРазпознаване на обучителни затруднения и комплексна подкрепа на деца и ученици с обучителни трудности Методически обучения, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Разпознаване на обучителни затруднения и комплексна подкрепа на деца и ученици с обучителни трудностиСтимулиране на творческата активност на учениците в часовете по изобразително изкуство Методически обучения, Училище Стимулиране на творческата активност на учениците в часовете по изобразително изкуствоДиагностика и терапия на специфичните нарушения на способността за учене Методически обучения, Училище Диагностика и терапия на специфичните нарушения на способността за ученеПсихологическа оценка и терапевтична програма за деца и ученици с разстройство от аутистичния спектър Детска градина, Методически обучения, Училище Психологическа оценка и терапевтична програма за деца и ученици с разстройство от аутистичния спектърФункции, професионален профил, задължения и отговорности на учителя методик по професионално обучение за организация и провеждане на обучение чрез работа (дуална система на обучение) Методически обучения, Училище Функции, професионален профил, задължения и отговорности на учителя методик по професионално обучение за организация и провеждане на обучение чрез работа (дуална система на обучение)Диагностика на езиковото развитие на учениците от начален етап. Форми, методи, инструментариум за преодоляване на установените дефицити Методически обучения, Училище Диагностика на езиковото развитие на учениците от начален етап. Форми, методи, инструментариум за преодоляване на установените дефицитиДържавни образователни стандарти за придобиване на квалификация по професии и роля на ключовите компетентности в тях, съобразно потребностите на пазара на труда Методически обучения, Училище Държавни образователни стандарти за придобиване на квалификация по професии и роля на ключовите компетентности в тях, съобразно потребностите на пазара на трудаВалидиране на компетентности, необходими за придобиване на професионална квалификация Методически обучения, Училище Валидиране на компетентности, необходими за придобиване на професионална квалификацияЕвропейски изисквания за проверка и оценка на знанията и уменията в чуждоезиковото обучение (начален, прогимназиален и гимназиален етап) Методически обучения, Училище Европейски изисквания за проверка и оценка на знанията и уменията в чуждоезиковото обучение (начален, прогимназиален и гимназиален етап)Визуални помощни материали. Запомняне при изучаване на чужд език Методически обучения, Училище Визуални помощни материали. Запомняне при изучаване на чужд езикУрочно планиране, определяне на очакваните резултати, тестване на наученото и качествен анализ на преподаването по чужд език Методически обучения, Училище Урочно планиране, определяне на очакваните резултати, тестване на наученото и качествен анализ на преподаването по чужд езикПрактически примери за успешно използване на интернет ресурси в чуждоезиковото обучение (начален, прогимназиален и гимназиален етап) Методически обучения, Училище Практически примери за успешно използване на интернет ресурси в чуждоезиковото обучение (начален, прогимназиален и гимназиален етап)Медийна педагогика в чуждоезиковото обучение Методически обучения, Училище Медийна педагогика в чуждоезиковото обучениеПодобряване процеса на учене и преодоляване на трудности в усвояването на чужд език чрез развиване на ефективни стратегии за учене Методически обучения, Училище Подобряване процеса на учене и преодоляване на трудности в усвояването на чужд език чрез развиване на ефективни стратегии за ученеМедийна грамотност в чуждоезиковото обучение. Успешно използване на онлайн приложения в класната стая Методически обучения, Училище Медийна грамотност в чуждоезиковото обучение. Успешно използване на онлайн приложения в класната стаяРазработване на авторски учебни програми по гражданско, здравно, екологично и интеркултурно образование Методически обучения, Училище Разработване на авторски учебни програми по гражданско, здравно, екологично и интеркултурно образованиеИновативни форми и методи за оценяване на постиженията на учениците в обучението по история и цивилизации, география и икономика и гражданско образование Методически обучения, Училище Иновативни форми и методи за оценяване на постиженията на учениците в обучението по история и цивилизации, география и икономика и гражданско образованиеКраезнание и краеведски подход в обучението по история и цивилизации Методически обучения, Училище Краезнание и краеведски подход в обучението по история и цивилизацииРазвиване на социални, граждански и интеркултурни компетентности у учениците чрез интердисциплинарно обучение по стандарта за гражданско, здравно, екологично и интеркултурно образование Методически обучения, Училище Развиване на социални, граждански и интеркултурни компетентности у учениците чрез интердисциплинарно обучение по стандарта за гражданско, здравно, екологично и интеркултурно образованиеСъвременни подходи и стратегии в обучението по история и цивилизации Методически обучения, Училище Съвременни подходи и стратегии в обучението по история и цивилизацииГражданско образование в обучението по история и цивилизации Методически обучения, Училище Гражданско образование в обучението по история и цивилизацииРабота с текст в часовете по география и икономика. Формиране на функционална грамотност Методически обучения, Училище Работа с текст в часовете по география и икономика. Формиране на функционална грамотностРеализиране на компетентностния подход в обучението по профилирана подготовка – 11. и 12. клас Методически обучения, Училище Реализиране на компетентностния подход в обучението по профилирана подготовка – 11. и 12. класИгрите в обучението по география и икономика – интерактивна учебна технология за формиране на знания, умения и компетентности Методически обучения, Училище Игрите в обучението по география и икономика – интерактивна учебна технология за формиране на знания, умения и компетентностиИнтерактивни методи и техники на работа в обучението по география и икономика Методически обучения, Училище Интерактивни методи и техники на работа в обучението по география и икономикаАтелие за изработване на тестове за входни нива на учениците Методически обучения, Училище Ателие за изработване на тестове за входни нива на ученицитеДейностният подход в обучението по география и икономика – в основата на формиране на ключови компетентности Методически обучения, Училище Дейностният подход в обучението по география и икономика – в основата на формиране на ключови компетентностиМотивация и оценяване на учениците. Формиращо оценяване по природни науки и екология Методически обучения, Училище Мотивация и оценяване на учениците. Формиращо оценяване по природни науки и екологияРефлексивно оценяване и самооценяване в обучението по природни науки Методически обучения, Училище Рефлексивно оценяване и самооценяване в обучението по природни наукиКомпетентностно ориентиран подход в STEM (STEAM) обучението Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Методически обучения, Училище Компетентностно ориентиран подход в STEM (STEAM) обучениетоНеформално образование по природни науки Методически обучения, Училище Неформално образование по природни наукиИнтердисциплинарно ситуационно обучение в средното училище при интегриране на технологиите Методически обучения, Училище Интердисциплинарно ситуационно обучение в средното училище при интегриране на технологиитеФормиране на здравно-екологични компетенции чрез обучението по природни науки и екология Методически обучения, Училище Формиране на здравно-екологични компетенции чрез обучението по природни науки и екологияОбработка, адаптиране и управление на съвременни учебни информационни ресурси по природни науки и екология Методически обучения, Училище Обработка, адаптиране и управление на съвременни учебни информационни ресурси по природни науки и екологияИновативни форми, методи и техники на преподаване по природни науки Методически обучения, Училище Иновативни форми, методи и техники на преподаване по природни наукиИнтерактивни модели на обучение Методически обучения, Училище Интерактивни модели на обучениеЕкспериментът и разработването на проекти – активни методи за разбиране на научното изследване Методически обучения, Училище Експериментът и разработването на проекти – активни методи за разбиране на научното изследванеОценяване на природонаучната грамотност на учениците чрез прилагане на изследователски подход в обучението Методически обучения, Училище Оценяване на природонаучната грамотност на учениците чрез прилагане на изследователски подход в обучениетоКонтролът и оценката по природни науки и екология в контекста на ДОИ, НВО, ДЗИ и PISA Методически обучения, Училище Контролът и оценката по природни науки и екология в контекста на ДОИ, НВО, ДЗИ и PISAИнтегрирано и проектно-базирано обучение по физика, математика и информационни технологии Методически обучения, Училище Интегрирано и проектно-базирано обучение по физика, математика и информационни технологииОценяване на природонаучната грамотност в контекста на PISA Методически обучения, Училище Оценяване на природонаучната грамотност в контекста на PISAСъздаване на творческа нагласа у учениците в часовете по математика Методически обучения, Училище Създаване на творческа нагласа у учениците в часовете по математикаОценяването – инструмент за управление на качеството на училищното образование Методически обучения, Училище Оценяването – инструмент за управление на качеството на училищното образованиеМетодика на обучението по математика за деца и ученици билингви Детска градина, Методически обучения, Училище Методика на обучението по математика за деца и ученици билингвиМетоди и форми за успешна мотивация на учениците по математика и развиване на математическите и дигитални компетентности Методически обучения, Училище Методи и форми за успешна мотивация на учениците по математика и развиване на математическите и дигитални компетентностиВнедряване и използване на информационни и комуникационни технологии в часа по български език и литература. Създаване и използване на дигитални учебни ресурси Методически обучения, Училище Внедряване и използване на информационни и комуникационни технологии в часа по български език и литература. Създаване и използване на дигитални учебни ресурсиОценяване на математическата грамотност в контекста на PISA Методически обучения, Училище Оценяване на математическата грамотност в контекста на PISAПроектно-базирано обучение по български език и литература Методически обучения, Училище Проектно-базирано обучение по български език и литератураОбучението по БЕЛ в първи гимназиален етап с оглед на НВО – 10. клас Методически обучения, Училище Обучението по БЕЛ в първи гимназиален етап с оглед на НВО – 10. класДЗИ по български език и литература, общообразователна подготовка – предизвикателства и решения Методически обучения, Училище ДЗИ по български език и литература, общообразователна подготовка – предизвикателства и решенияРазвиване на множествена интелигентност и формиране на ключови компетентности чрез обучението по БЕЛ в прогимназиален и гимназиален етап с оглед на новите учебни програми Методически обучения, Училище Развиване на множествена интелигентност и формиране на ключови компетентности чрез обучението по БЕЛ в прогимназиален и гимназиален етап с оглед на новите учебни програмиОбучението по БЕЛ в прогимназиален етап с оглед на НВО – 7. клас Методически обучения, Училище Обучението по БЕЛ в прогимназиален етап с оглед на НВО – 7. класОбразователният потенциал на обучението по български език в контекста на новите учебни програми – реалности и тенденции Методически обучения, Училище Образователният потенциал на обучението по български език в контекста на новите учебни програми – реалности и тенденцииОценяване на четивната грамотност в контекста на PISA Методически обучения, Училище Оценяване на четивната грамотност в контекста на PISAСъвременни интерактивни техники и методическото им приложение в обучението по български език и литература Методически обучения, Училище Съвременни интерактивни техники и методическото им приложение в обучението по български език и литератураСъвременни концепции за реализиране на учебните програми по човекът и природата за трети и четвърти клас Методически обучения, Училище Съвременни концепции за реализиране на учебните програми по човекът и природата за трети и четвърти класИнтерактивни методи и техники в обучението по български език и литература в 1. – 4. клас Методически обучения, Училище Интерактивни методи и техники в обучението по български език и литература в 1. – 4. класСъвременни тенденции за развитие на математическата компетентност в началния етап на образованието Методически обучения, Училище Съвременни тенденции за развитие на математическата компетентност в началния етап на образованиетоОбучението по български език и литература на ученици, слабо владеещи български език – 1.- 4. клас Методически обучения, Училище Обучението по български език и литература на ученици, слабо владеещи български език – 1.- 4. класОбучението по български език и литература в слети класове – 1. – 4. клас Методически обучения, Училище Обучението по български език и литература в слети класове – 1. – 4. класФормиране на умения за четене с разбиране у учениците в 1. – 4. клас Методически обучения, Училище Формиране на умения за четене с разбиране у учениците в 1. – 4. класОценяване постиженията на учениците в обучението по български език и литература в 1. – 4. клас Методически обучения, Училище Оценяване постиженията на учениците в обучението по български език и литература в 1. – 4. класИнтерактивни методи и техники в обучението по български език и литература в 1. – 4. клас в мултикултурна среда Методически обучения, Училище Интерактивни методи и техники в обучението по български език и литература в 1. – 4. клас в мултикултурна средаФормиране на емоционална компетентност у учениците в начална училищна възраст Методически обучения, Училище Формиране на емоционална компетентност у учениците в начална училищна възрастФормиране на компетентности у учениците в I – IV клас чрез обучението по български език и литература Методически обучения, Училище Формиране на компетентности у учениците в I – IV клас чрез обучението по български език и литератураПожарна безопасност, превенция на риска и спасяване Детска градина, Методически обучения, Училище Пожарна безопасност, превенция на риска и спасяванеИнтерактивна образователна среда за възпитание, обучение на децата и учениците по безопасност на движението по пътищата Детска градина, Методически обучения, Училище Интерактивна образователна среда за възпитание, обучение на децата и учениците по безопасност на движението по пътищатаПланиране, организация и контрол на обучението по безопасност на движението по пътищата Детска градина, Методически обучения, Училище Планиране, организация и контрол на обучението по безопасност на движението по пътищатаПодготовка и обучение за безопасно поведение при бедствия Детска градина, Методически обучения, Училище Подготовка и обучение за безопасно поведение при бедствияМетодика за обучение на децата и учениците по безопасност на движението по пътищата Детска градина, Методически обучения, Училище Методика за обучение на децата и учениците по безопасност на движението по пътищатаСпецифични професионални умения за работа в училищна комисия по безопасност на движението по пътищата Детска градина, Методически обучения, Училище Специфични професионални умения за работа в училищна комисия по безопасност на движението по пътищатаТайм-мениджмънт. Организиране на работното и личното време Детска градина, Тренинги за педагогически екипи, Училище Тайм-мениджмънт. Организиране на работното и личното времеОт бърнаут към продуктивност: тренинг за преодоляване на синдрома на професионалното прегаряне Детска градина, Тренинги за педагогически екипи, Училище От бърнаут към продуктивност: тренинг за преодоляване на синдрома на професионалното прегарянеВербална и невербална комуникация – основа за успешно сътрудничество Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Тренинги за педагогически екипи, Училище Вербална и невербална комуникация – основа за успешно сътрудничествоТехники за овладяване и контрол на професионалния стрес Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Техники за овладяване и контрол на професионалния стресПрезентационни умения. Умения за публично представяне Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Тренинги за педагогически екипи, Училище Презентационни умения. Умения за публично представяне“Тайм-мениджмънт” на учителя. Организиране на работното и личното време и пространство Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище “Тайм-мениджмънт” на учителя. Организиране на работното и личното време и пространствоМетоди и подходи за решаване на конфликти Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Тренинги за педагогически екипи, Училище Методи и подходи за решаване на конфликтиВодене на преговори и училищна медиация Тренинги за педагогически екипи, Училище Водене на преговори и училищна медиацияЛидерство и работа в екип Детска градина, Тренинги за педагогически екипи, Училище Лидерство и работа в екипМотивацията – движещата сила за екипа. Стратегии и подходи за мотивиращо и вдъхновяващо лидерство Детска градина, Тренинги за педагогически екипи, Училище Мотивацията – движещата сила за екипа. Стратегии и подходи за мотивиращо и вдъхновяващо лидерствоОказване на мотивираща методическа подкрепа на новоназначени учители. Наставничество Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Оказване на мотивираща методическа подкрепа на новоназначени учители. НаставничествоКоучинг и менторство в практиката на образователната институция Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Коучинг и менторство в практиката на образователната институцияЕфективно взаимодействие между педагогическите специалисти при целодневна организация на учебния ден Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Ефективно взаимодействие между педагогическите специалисти при целодневна организация на учебния денМотивация, социални умения и ангажираност на учениците чрез извънкласни дейности Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Мотивация, социални умения и ангажираност на учениците чрез извънкласни дейностиЕфективност на подготовката на учениците при целодневна организация на учебния процес Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Ефективност на подготовката на учениците при целодневна организация на учебния процесИнтерактивни методи за преподаване с драма игра за деца и ученици със СОП Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Интерактивни методи за преподаване с драма игра за деца и ученици със СОПИновативни стратегии, методи и форми за психологическа подкрепа на деца и ученици Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Иновативни стратегии, методи и форми за психологическа подкрепа на деца и ученициЕфективно управление на хетерогенна детска група/класна стая чрез дизайн мислене Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Ефективно управление на хетерогенна детска група/класна стая чрез дизайн мисленеЕфективни техники за комуникация и работа с родителите. Взаимодействие семейство – образователна институция Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Тренинги за педагогически екипи, Училище Ефективни техники за комуникация и работа с родителите. Взаимодействие семейство – образователна институцияПриказкотерапия или как чрез приказката да създадем позитивна среда на децата в детската градина Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда Приказкотерапия или как чрез приказката да създадем позитивна среда на децата в детската градинаМетоди и подходи при работа с хиперактивни деца и ученици и деца и ученици с нарушена концентрация на внимание Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Методи и подходи при работа с хиперактивни деца и ученици и деца и ученици с нарушена концентрация на вниманиеРабота с деца и ученици със СОП. Изграждане на позитивна, приемна и подкрепяща среда за деца и ученици със СОП Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Работа с деца и ученици със СОП. Изграждане на позитивна, приемна и подкрепяща среда за деца и ученици със СОППозитивен подход за справяне с предизвикателното поведение Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Позитивен подход за справяне с предизвикателното поведениеРазпознаване и превенция на гнева и агресията. Форми и методи на противодействие Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Разпознаване и превенция на гнева и агресията. Форми и методи на противодействиеМетоди и подходи за работа в мултикултурна среда Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Методи и подходи за работа в мултикултурна средаПедагогически подходи и ефективни училищни политики за превенция на проявите на тормоз и насилие в училище Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Педагогически подходи и ефективни училищни политики за превенция на проявите на тормоз и насилие в училищеПревенция на хранителни нарушения и начини за преодоляването им в училищна среда Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Превенция на хранителни нарушения и начини за преодоляването им в училищна средаИновативни методи и средства за работа в мултикултурна среда Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Иновативни методи и средства за работа в мултикултурна средаПрофесионалното портфолио – инструмент за повишаване постиженията на детето и ученика и за оценка и самооценка на дейността на учителя Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Професионалното портфолио – инструмент за повишаване постиженията на детето и ученика и за оценка и самооценка на дейността на учителяРанно детско развитие – идентификация и подкрепа Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда Ранно детско развитие – идентификация и подкрепаПедагогически стратегии за превенция на отпадането от училище. Ефективни техники за работа с ученици, застрашени от отпадане Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Педагогически стратегии за превенция на отпадането от училище. Ефективни техники за работа с ученици, застрашени от отпаданеТестът като инструмент за оценка на постиженията на учениците Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Тестът като инструмент за оценка на постиженията на ученицитеИзграждане на умения за самостоятелно учене у учениците Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Изграждане на умения за самостоятелно учене у ученицитеРазвитие на познавателна активност, езиковите и социални умения у деца и ученици в образователната институция Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Развитие на познавателна активност, езиковите и социални умения у деца и ученици в образователната институцияФормиране на умения за активно учене. Развиване на критичното и конструктивното мислене у учениците 1.-12. клас Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Формиране на умения за активно учене. Развиване на критичното и конструктивното мислене у учениците 1.-12. класОрганизиране на открита педагогическа практика – подготовка, реализация, представяне на резултатите Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване Организиране на открита педагогическа практика – подготовка, реализация, представяне на резултатитеПрактически дейности в учебния процес за формиране на функционална грамотност у учениците Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Практически дейности в учебния процес за формиране на функционална грамотност у ученицитеТворчески занимания с рисуване и движение за развитие на индивидуалните способности на деца и ученици Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Творчески занимания с рисуване и движение за развитие на индивидуалните способности на деца и ученициСимволни елементи при рисунките на децата Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Символни елементи при рисунките на децатаТеатрални техники и актьорски умения в педагогическата практика Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Театрални техники и актьорски умения в педагогическата практикаИгрова технология за осъществяване на образователния процес в детската градина Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване Игрова технология за осъществяване на образователния процес в детската градинаМетодика на игровото взаимодействие в разновъзрастови групи в детската градина и училище Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Методика на игровото взаимодействие в разновъзрастови групи в детската градина и училищеРабота в хетерогенна класна стая/детска група. Педагогически методи и подходи за индивидуализирано обучение Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Работа в хетерогенна класна стая/детска група. Педагогически методи и подходи за индивидуализирано обучениеИдентификация и развитие на талантливи деца и ученици Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Идентификация и развитие на талантливи деца и ученициДиагностициране на индивидуални особености на учениците. Индивидуализация и диференциация в учебния процес Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Диагностициране на индивидуални особености на учениците. Индивидуализация и диференциация в учебния процесДиагностика на постигнатите резултати у децата в предучилищна възраст. Форми, методи и инструментариум Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване Диагностика на постигнатите резултати у децата в предучилищна възраст. Форми, методи и инструментариумДиагностика на училищната готовност на децата Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване Диагностика на училищната готовност на децатаДиагностика и анализ на постиженията и напредъка на учениците Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Диагностика и анализ на постиженията и напредъка на ученицитеИграта като иновативен метод на обучение и иновативен подход за повишаване мотивацията на учениците – НОВО Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Играта като иновативен метод на обучение и иновативен подход за повишаване мотивацията на учениците – НОВОПовишаване на мотивацията за учене. Фактори и мотивационни модели. Учене чрез сътрудничество Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Повишаване на мотивацията за учене. Фактори и мотивационни модели. Учене чрез сътрудничествоИновативни методи за преподаване и оценяване на резултатите от обучението Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Иновативни методи за преподаване и оценяване на резултатите от обучениетоИновативни модели за оценяване постиженията на учениците Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Иновативни модели за оценяване постиженията на ученицитеРазработване, внедряване и използване на интерактивни форми и методи в образователния процес Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Разработване, внедряване и използване на интерактивни форми и методи в образователния процесИновативни стратегии и подходи за усъвършенстване на образователния процес Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Иновативни стратегии и подходи за усъвършенстване на образователния процесСъвременни дидактически технологии и ефективното им приложение в образователния процес Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Съвременни дидактически технологии и ефективното им приложение в образователния процесИновативни стратегии и подходи за планиране, създаване и реализиране на интерактивна педагогическа ситуация Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване Иновативни стратегии и подходи за планиране, създаване и реализиране на интерактивна педагогическа ситуацияЕмоционална интелигентност – ключ към ефективно взаимодействие и успех Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Тренинги за педагогически екипи, Училище Емоционална интелигентност – ключ към ефективно взаимодействие и успехСъвременен модел на учебно занятие. Планиране на педагогическата дейност Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Съвременен модел на учебно занятие. Планиране на педагогическата дейностПодходът “изящна комуникация” в педагогическата практика Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Подходът “изящна комуникация” в педагогическата практикаТехники за стимулиране на логическото мислене, въображението и паметта при деца и ученици Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Техники за стимулиране на логическото мислене, въображението и паметта при деца и ученициСъвременен модел за интегрален подход в обучението – НОВО Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Съвременен модел за интегрален подход в обучението – НОВОТехники за насърчаване на креативното мислене в класната стая Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Техники за насърчаване на креативното мислене в класната стаяТехнологиите в подкрепа на ефективното управление на образователната институция Детска градина, Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Технологиите в подкрепа на ефективното управление на образователната институцияЕлектронен дневник – решение за ефективна комуникация между учители, родители и ученици Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Електронен дневник – решение за ефективна комуникация между учители, родители и ученициУспешна работа с интерактивна дъска Детска градина, Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Успешна работа с интерактивна дъскаБазови компютърни умения в работата на учителя Детска градина, Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Базови компютърни умения в работата на учителяКиберсигурност и превенция на рисковете при децата и учениците в онлайн среда Детска градина, Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Киберсигурност и превенция на рисковете при децата и учениците в онлайн средаДигитална компетентност, защита на дигиталната идентичност и етично поведение в онлайн среда Детска градина, Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Дигитална компетентност, защита на дигиталната идентичност и етично поведение в онлайн средаИзползване на облачни технологии в образователния процес Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Използване на облачни технологии в образователния процесФормиране на умения у учениците за създаване и използване на дигитални материали и ресурси Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Формиране на умения у учениците за създаване и използване на дигитални материали и ресурсиПроектно-базирано обучение при интегриране на информационните технологии Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Проектно-базирано обучение при интегриране на информационните технологииМедийна грамотност. Работа с дигитални образователни ресурси и използване на онлайн приложения за създаване на дигитално съдържание Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Медийна грамотност. Работа с дигитални образователни ресурси и използване на онлайн приложения за създаване на дигитално съдържаниеПовишаване на мотивацията за учене и резултатите на учениците чрез използване на съвременни ИКТ средства в обучението Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Повишаване на мотивацията за учене и резултатите на учениците чрез използване на съвременни ИКТ средства в обучениетоПрактически умения за създаване на тестове с Microsoft Forms Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Практически умения за създаване на тестове с Microsoft FormsДигитални ресурси за обратна връзка и оценка Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Дигитални ресурси за обратна връзка и оценкаДигитални ресурси за оценяване постиженията на учениците Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Дигитални ресурси за оценяване постиженията на ученицитеСъздаване и използване на дигитални учебни ресурси Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Създаване и използване на дигитални учебни ресурсиРазвиване на умения за самостоятелно учене у учениците чрез използване на ИКТ средства в учебния процес Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Развиване на умения за самостоятелно учене у учениците чрез използване на ИКТ средства в учебния процесИнтеркултурни модели на педагогическо взаимодействие Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда Интеркултурни модели на педагогическо взаимодействиеПедагогически аспекти на мултикултурната комуникация. Работа в екип в условия на мултикултурна среда Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Педагогически аспекти на мултикултурната комуникация. Работа в екип в условия на мултикултурна средаМениджмънт на мултикултурната образователна среда – стратегии и подходи за ефективно управление Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Мениджмънт на мултикултурната образователна среда – стратегии и подходи за ефективно управлениеМениджмънт на класната стая. Изграждане на позитивна образователна среда Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Мениджмънт на класната стая. Изграждане на позитивна образователна средаПедагогически стратегии за изграждане на иновативна, креативна и подкрепяща образователна среда Детска градина, Позитивна и подкрепяща образователна среда, Училище Педагогически стратегии за изграждане на иновативна, креативна и подкрепяща образователна средаФормиращо оценяване в процеса на училищното обучение. Форми, методи и инструментариум Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Формиращо оценяване в процеса на училищното обучение. Форми, методи и инструментариумРазработване на модели за активно учене чрез прилагане на методите „визуализация“ и „моделиране“ в предучилищното и началното училищно образование – НОВО Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Разработване на модели за активно учене чрез прилагане на методите „визуализация“ и „моделиране“ в предучилищното и началното училищно образование – НОВОПодходът на обърнатата класна стая Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Подходът на обърнатата класна стаяРазвитие на личностния потенциал на децата и учениците чрез диференцирано и персонализирано обучение Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Развитие на личностния потенциал на децата и учениците чрез диференцирано и персонализирано обучениеДизайн мислене: формулиране на иновативни решения за развитие на качествена образователна среда Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Дизайн мислене: формулиране на иновативни решения за развитие на качествена образователна средаДизайн мислене: новаторски подход за повишаване на мотивацията за учене и постиженията на децата и учениците Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Дизайн мислене: новаторски подход за повишаване на мотивацията за учене и постиженията на децата и ученицитеОткривателско учене и екологично образование в предучилищното и началното училищно образование – НОВО Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Откривателско учене и екологично образование в предучилищното и началното училищно образование – НОВОSTEAM обучение за развитие на научното и изчислителното мислене у учениците Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище STEAM обучение за развитие на научното и изчислителното мислене у ученицитеSTEM – прилагане на интердисциплинарен подход в детската градина/началното училище Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище STEM – прилагане на интердисциплинарен подход в детската градина/началното училищеКомпетентностният подход в обучението Детска градина, Иновативни методи и подходи на преподаване и оценяване, Училище Компетентностният подход в обучениетоИнтерактивни методи на преподаване в хибридна среда Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Интерактивни методи на преподаване в хибридна средаЕфективно използване на свободни образователни ресурси и дигитално учебно съдържание в обучението Детска градина, Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Ефективно използване на свободни образователни ресурси и дигитално учебно съдържание в обучениетоСъздаване и използване на електронни уроци и дигитално учебно съдържание Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Създаване и използване на електронни уроци и дигитално учебно съдържаниеКомпютърно моделиране. Идеи, принципи, реализация Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Компютърно моделиране. Идеи, принципи, реализацияПрактически умения за прилагане на диференциран подход при работа в програмна среда Скрач в начален етап Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Практически умения за прилагане на диференциран подход при работа в програмна среда Скрач в начален етапЕфективно взаимодействие и сътрудничество с родителите на децата в детската градина в електронна среда Детска градина, Дигитални образователни технологии и платформи Ефективно взаимодействие и сътрудничество с родителите на децата в детската градина в електронна средаФормиране на дигитални умения в предучилищна възраст Детска градина, Дигитални образователни технологии и платформи Формиране на дигитални умения в предучилищна възрастОбучението по компютърно моделиране и информационни технологии в прогимназиален етап Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Обучението по компютърно моделиране и информационни технологии в прогимназиален етапИзползване на подходящи образователни ресурси за дистанционно обучение на учениците Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Използване на подходящи образователни ресурси за дистанционно обучение на ученицитеРеализиране на очаквани резултати в учебните програми по информатика и информационни технологии с помощта на 3D моделиране и принтиране Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Реализиране на очаквани резултати в учебните програми по информатика и информационни технологии с помощта на 3D моделиране и принтиранеМетодически насоки за обучение в дигитална среда Детска градина, Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Методически насоки за обучение в дигитална средаМениджмънт на класа в дигиталната класна стая Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Мениджмънт на класа в дигиталната класна стаяВнедряване и използване на съвременни ИКТ средства в образователния процес. Формиране на дигитална компетентност Детска градина, Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Внедряване и използване на съвременни ИКТ средства в образователния процес. Формиране на дигитална компетентностРазвиване на комуникативни и междукултурни компетентности и стимулиране на креативност чрез използване на дигитални технологии Детска градина, Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Развиване на комуникативни и междукултурни компетентности и стимулиране на креативност чрез използване на дигитални технологииMS Teams – инструмент за получаване на обратна връзка, оценка и самооценка Дигитални образователни технологии и платформи, Училище MS Teams – инструмент за получаване на обратна връзка, оценка и самооценкаMicrosoft Teams – среда за съвместно обучение и сътрудничество Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Microsoft Teams – среда за съвместно обучение и сътрудничествоИновативни методи на преподаване чрез използване на съвременни ИКТ ресурси и дигитални образователни платформи – НОВО Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Иновативни методи на преподаване чрез използване на съвременни ИКТ ресурси и дигитални образователни платформи – НОВОСъздаване на електронно портфолио на учителя Детска градина, Дигитални образователни технологии и платформи, Училище Създаване на електронно портфолио на учителя