Общи условия за ползване на платформата MyRAABE

I. ПРЕДМЕТ

Чл. 1. Настоящите общи условия имат за цел да уредят отношенията между „РААБЕ България“ ЕООД, с ЕИК 205823722, със седалище и адрес на управление в гр. София, п.к. 1784, р-н „Младост“, бул. „Цариградско шосе“ № 147, ет. 6, Интер Експо Център, телефон: +02 974 17 79, e-mail: service@raabebg.com, наричано по-нататък „РААБЕ“, от една страна, и потребителите на онлайн платформата „MyRAABE“, наричани по-нататък „Клиенти“.

Чл. 2. Използването на наличното съдържание в MyRAABE изисква предварителна регистрация на Клиента въз основа на получен линк за достъп в електронната поща на образователната институция (с имейл домейн „@edu.mon.bg“), в която Клиентът работи. Ако последният няма качеството на служител в такава институция (напр., училище, детска градина, център за специална образователна подкрепа), не може да извърши регистрация.

Чл. 3. (1) Регистрацията и последващото използване на съдържанието в платформата MyRAABE са обвързани със закупуването и заплащането на издание (практически наръчник) въз основа на сключен с РААБЕ договор. Достъпът до съдържанието на платформата MyRAABE се осигурява за срока на клиентския абонамент за информационно обслужване и актуализации, включен като услуга към договора за продажба.

(2) Използването на платформата MyRAABE не изисква заплащането на допълнително възнаграждение или такси от страна Клиента.

 

II. ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ПЛАТФОРМАТА И РЕГИСТРАЦИЯ

Чл. 4. (1) Платформата MyRAABE представлява клиентска зона в електронна среда, създадена да осигури удобен достъп до примерните документи и формуляри, представляващи приложения към закупените от Клиента практически наръчници.

(2) Достъп до платформата се осъществява на адрес https://myraabe.bg въз основа на създаден от Клиента потребителски профил.

Чл. 5. (1) Регистрация на платформата MyRAABE се извършва след получено на електронната поща на Клиента с имейл домейн „@edu.mon.bg“, писмо с линк за достъп до регистрационна форма.

(2) Клиентът създава потребителски профил с въвеждане на регистрационен имейл адрес и парола съобразно указанията, съдържащи се в наличното на платформата ръководство за достъп.

(3) С предоставянето на данните за регистрация и маркирането на отметка за съгласие и запознаване с настоящите общите условия, съответно натискане на бутон „Регистрация“, Клиентът декларира, че желае да се регистрира в платформата MyRAABE и ще спазва условията на РААБЕ.

(4) При извършване на регистрация Клиентът е длъжен да предостави валиден имейл адрес с домейн „@edu.mon.bg“. При промяна в използвания за регистрация имейл адрес, Клиентът уведомява за това РААБЕ на посочените контакти за обслужване на клиенти: тел. +02 974 17 79, e-mail: service@raabebg.com, klienti@raabebg.com.

(5) РААБЕ изпраща потвърждение за регистрация, заедно с линк за активиране, на посочения електронен адрес от Клиента. Последният потвърждава регистрацията чрез активиране на електронната препратка в получения линк, с което се създава потребителския профил на Клиента.

III. ПОЛЗВАНЕ НА ПЛАТФОРМАТА MYRAABE И СЪДЪРЖАНИЕТО НА НЕЯ

Чл. 6. (1) Клиентът има право да използва платформата MyRAABE и наличното на нея съдържание добросъвестно и единствено съобразно нейното предназначение.

(2) Клиентът разполага с достъп до качени примерни документи (формуляри, примерни заповеди, протоколи и други ресурси), представляващи приложения към закупения от Клиента практически наръчник съгласно неговата последна актуализация. Навигирането, начина на ползване и изтегляне на наличните документи в съответните файлови формати са подробно описани в ръководството за работа с платформата MyRAABE, достъпно на адрес https://myraabe.bg/downloads/MyRaabeUserGuide.pdf.

(3) Клиентът сам осигурява необходимата техника и оборудване за достъп до платформата и нейното управление.

(4) Клиентът няма право да разпространява съдържание, изтеглено от платформата MyRAABE, с търговска цел, да го пренася в други мрежи или споделя с трети страни.

(5) При използването на платформата Клиентът не си служи със софтуер, системи, скриптове, програмни езици или други автоматизирани средства, включително, но не само, уебобхождащи машини, ботове, паяци, скрейпъри, които биха могли да създадат затруднения в ползването на платформата от страна другите потребители, включително не копира, извлича или адаптира обектен код и данни от или свързани с платформата, не извършва обратен инженеринг, не променя или не се опитва да открие какъвто и да е изходен код, свързан с платформата, и не съдейства на трети страни за това. Клиентът се задължава да не използва платформата MyRAABE в противоречие с приложимото законодателство, да спазва и зачита всички авторски права и други права на собственост върху съдържанието, качено в платформата. Неспазването на описаните в тази разпоредба задължения могат да доведат до ограничаване на достъпа до платформата MyRAABE за Клиента, както и до задължение за компенсиране на РААБЕ във връзка с всички нанесени вреди.

(4) РААБЕ си запазва правото да налага разумни, временни ограничения в обхвата на достъпа на Клиента до платформата и с цел профилактика, актуализации и отстраняване на технически проблеми. РААБЕ възстановява своевременно достъпа след отпадане на обстоятелството, причинило преустановяването.

Чл. 7. (1) РААБЕ не гарантира достъпността и постоянното, правилно функциониране на платформата и точността на нейното съдържание, които обстоятелства Клиентът потвърждава и приема с настоящите общи условия.

(2) РААБЕ не носи отговорност в случай на недостъпност на Платформата или примерни документи на нея поради технически дефект, проблем или причина, включително, но не само, задръствания на трафика в интернет, неизправност на доставчици на интернет услуги, човешка или електрическа грешка, злонамерена намеса, неизправности в софтуера или хардуера и/или форсмажорни събития.

(3) РААБЕ не поема отговорност за никое лице, действащо в резултат на използване на съдържанието (примерните документи) и информацията, налична на платформата MyRAABE, включително не носи отговорност за никакви преки, косвени или специални вреди (загуба на данни, финансови загуби, загуба на печалба, пропуснати ползи), които Клиентът може да претърпи в резултат на ползване на платформата и съдържанието на нея поради каквато и да е причина. Това се отнася по-специално за вреди, които може да са резултат от неточности, грешки и неясноти в каченото съдържание, прекъсване на достъпа, предаването, загуба, изчезване или промяна на данни и съдържание от платформата, компютърен вирус, независимо от произхода му, прониквания в платформата от трети страни и т.н.

(4) Клиентът е изцяло отговорен за начина, по който използва предоставено на платформата съдържание, примерни документи и ресурси, при спазване на приложимото законодателство, уреждащо училищната и образователна дейности и пълно познаване на фактите. Клиентът е отговорен и за избора и решението да използва платформата и ресурсите на нея. Клиентът се съгласява (а) да обезщети, освободи от отговорност или защити РААБЕ от каквито и да е дела, производства, искове, жалби или правни претенции на което и да е лице, възникнали или произтичащи от дейността на Клиента или използването на платформата и съдържанието на нея, и (б) се задължава да поеме всички разходи, адвокатски и експертни възнаграждения и всички обезщетения, които РААБЕ може да бъде осъдено да заплати в този контекст с решение на съд или административен орган.

 

IV. ПРОМЕНИ В ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ

Чл. 8. Настоящите общи условия могат да бъдат изменяни по всяко време от РААБЕ, за което последният ще уведоми по подходящ начин всички регистрирани Клиенти на платформата. Последната версия на настоящите общи условия може да бъде намерена винаги на адреса на платформата https://myraabe.bg.

 

V. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ

Чл. 9. РААБЕ предприема мерки за защита на личните данни на Клиента, обработвани в хода на ползване на платформата MyRAABE, съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО (Общ регламент относно защитата на данните) и Закона за защита на личните данни. За гарантиране на правото Ви на информираност съгласно чл. 13 и 14 от Регламент (ЕС) 2016/679, може да се запознаете с Политиката за защита на личните данни на РААБЕ, обявена на https://raabe.bg/privacy-policy/.

Използване на „бисквитки“

Чл. 10. „Бисквитките“ са малки текстови файлове, които се поставят на устройството (компютър, смартфон или таблет) от уебсайтовете, които Клиентите посещават. Те помагат на уебсайтовете, използващи „бисквитки“ да разпознават устройството на Клиентите и да събират съхраняват определена информация за техните предпочитания или предходни действия. Платформата MyRAABE не поставя каквито и да е било „бисквитки“, тракери или други подобни технологии.

 

VI. ПРЕКРАТЯВАНЕ

Чл. 11. Ползването на платформата MyRAABE се прекратява с прекратяването на договора  между РААБЕ и Клиента за закупуване на практически наръчник и абонаментно информационно обслужване. Ако след изтичането на първоначалния договор абонаментното информационно обслужване бъде продължено за нов период, ползването на платформата MyRAABE не се прекъсва и не се изисква нова регистрация от Клиента.

Чл. 12. (1) Клиентът може да реши да изтрие своя потребителски профил по каквато и да е причина, като изпрати искане в свободен текст до РААБЕ на service@raabebg.com, klienti@raabebg.com.

(2) РААБЕ също така може, по свое усмотрение, да деактивира потребителския профил на Клиента и впоследствие да го изтрие при установяване на нарушения на настоящите общи условия и приложимото законодателство, както и при прекратяване на ползването на платформата съгласно чл. 11.

 

VII. РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ

Чл. 13. Всички спорове между страните се решават в дух на разбирателство и добра воля. В случай че съгласие не бъде постигнато, всички неразрешени спорове, породени от тези общи условия между страните или отнасящи се до тях, включително спорове, породени или отнасящи се до тяхното тълкуване, недействителност, изпълнение или прекратяване, както и спорове за попълване на празноти в общите условия или приспособяването им към нововъзникнали обстоятелства, ще бъдат разрешавани по съдебен ред от компетентния съд.

Чл. 20. При разногласия и възникнал спор, Клиентът, в качеството си на „потребител“ по смисъла на действащото законодателство, може да отнесе спора за алтернативно решаване пред помирителна комисия към Комисията за защита на потребителите: https://www.kzp.bg/bg/pomiritelna-komisiya/, както и да подаде жалба на интернет страницата за онлайн решаване на спорове: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=BG

VIII. ДРУГИ

Чл. 14. Ако РААБЕ не се възползва или не изпълни някоя от разпоредбите на тези общи условия, това не може да се тълкува от Клиента като отказ от нея.

Чл. 15. Настоящите общи условия представляват цялостно споразумение между РААБЕ и Клиента, свързано с използването на платформата MyRAABE. Ако някоя от разпоредбите на настоящите общи условия и бъде обявена за нищожна, недействителна, неприложима или незаконна, останалите разпоредби продължават да бъдат в пълна сила и действие.

Чл. 16. Общите условия се уреждат и тълкуват в съответствие със законодателството на Република България.

 

В сила от: 10.01.2025 г.

 

Координати на РААБЕ:

„РААБЕ България“ EООД

гр. София, п.к. 1784, р-н „Младост“, “

бул. „Цариградско шосе“ № 147, ет. 6, Интер Експо Център

тел: 02 / 974 17 79

имейл: klienti@raabebg.com, service@raabebg.com

 

Координати на Комисия за защита на потребителите:

Адрес: 1000 гр. София, пл. „Славейков“ № 4А, ет. 3, 4 и 6

тел.: 02 / 980 25 24

факс: 02 / 988 42 18

гореща линия: 0700 111 22

уебсайт: www.kzp.bg

 

Координати на Комисия за защита на личните данни:

Адрес: 1592 гр. София, ул. „Проф. Цветан Лазаров“ № 2

факс: (02) 915 35 25

имейл: kzld@cpdp.bg

уебсайт: www.cpdp.bg