
За шеста поредна година директори на училища и детски градини ще се съберат в София, за да станат част от най-голямото професионално събитие за директори на образователни институции в България, за да:
- оформят съвременната визия на образователната институция;
- споделят добри практики и обменят опит;
- превърнат образованието в гарант за качество за бъдещите поколения.
- получат информация по актуални за предучилищното и училищното образование теми;
- дискутират по актуални за предучилищното и училищното образование въпроси.
Станете част от форума и през тази година и се присъединете към своите над 250 колеги – директори на училища и детски градини от цялата страна.
Над 12 лектори – експерти по актуални теми Ви очакват, за да Ви подготвят за успешен старт на 2018-2019 учебна година:
✓ | Регламентът за защита на личните данни и отговорностите и задълженията на училищата и детските градини |
✓ | Нормативни документи за системата на предучилищното и училищното образование – преглед на промените и новите моменти |
✓ | Нов модел на финансиране на образователните институции – на фокус: новоприетият държавен образователен стандарт за финансиране на училищата и детските градини |
✓ | Трудово-правните отношения – често срещани въпроси и казуси в практиката на директора |
✓ | Приобщаващото образование и организацията на общата и допълнителната подкрепа на децата и учениците |
Вашите най-малко 10 предимства, за да участвате в VI Годишен форум на директорите в предучилищното и училищното образование 2018
По време на Форума Вие ще: |
След Форума Вие ще: |
1. Бъдете част от най-голямата национална среща на директори на образователни институции.
2. Обмените опит и добри практики с Ваши колеги от цялата страна. 3. Участвате в работни сесии по актуални за системата на предучилищното и училищното образование въпроси, водени от лектори – утвърдени специалисти в областта на образованието. 4. Получите комплект работни материали и компактдиск с обучителните презентации 5.Научете Вашите задължения и отговорности за защита на личните данни в качеството Ви на администратор на данни. |
6. Разполагате с конкретни насоки за ефективна организация на следващата учебна година.
7. Организирате успешно общата и допълнителна подкрепа за личностно развитие на децата и учениците. 8. Обогатите знанията си по отношение на трудово-правните отношения. 9. Използвате варианти за изработване и утвърждаване на институационални политики за създаване на позитивна и подкрепяща образователна среда на ниво институция. 10. Получите удостоверение с 1 квалификационен кредит. |
Лектори:
![]() |
Доц. д-р Ивайло СтарибратовДиректор на Mатематическа гимназия Акад.Кирил Попов, гр. Пловдив
Доц. д-р в Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“. Завършил е специалности: Математика, Информатика, Мениджмънт и банково дело.
Притежава образователна и научна степен „Доктор по математика, информатика и информационни технологии“.
Има над 50 публикации в национални и международни списания и конференции, вкл. и по темата за финансиране на образователните институции.
|
![]() |
Д-р Маргарита ХубеноваДоктор по информационно право; Магистър по право
Правен консултант по електронно управление (от 2013 г. до сега). Опит при изготвянето на правни и бизнес анализи, на технически задания за системи за електронно управление и на стратегически документи в областта на електронното управление. Участие в създаването и внедряването на информационните системи на Патентно ведомство, Българския институт по метрология, Държавна комисия по хазарта, Агенция по вписванията. Участие в аналитични проекти на Министерството на околната среда и водите, Министерството на регионалното развитие, Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията.
Хоноруван асистент по Правна информатика, ЮФ на СУ „Св. Кл. Охридски“ (2014-2015г.)
|
![]() |
Гл. ас. д-р Симеон ГройсманДоктор по право
Главен асистент в Юридическия факултет на Софийски университет „Св. Климент Охридски“ от 2013 г. до сега.
Лектор в обучения за защита на личните данни.
|
![]() |
Стоян ПавловСпециалист в сферата на приобщаващото образование с над двадесет годишен практически опит. Работил е по проблемите на деинституционализацията на специализираните институции за деца с тежки увреждания. Завършил е специална педагогика за деца с интелектуална недостатъчност и педагогика на зрително затруднените. Има няколко специализации в европейски страни и в САЩ. Познава съвременната теория на специалната педагогика както и практиките в организирането и прилагането на приобщавашото образование. Автор е на няколко статии и публикации.
|
![]() |
Младен ВладимировПовече от десет години работи в системата на средното образование. Бил е училищен психолог, кризисен психолог към „Национална мобилна група за психологическа подкрепа“ – МОН. Участвал е като обучител в проект на МОН, посветен на „Насилието, агресията и тяхната превенция“. В момента работи като психолог към проект, осъществяван от МОН, психолог- консултант на частна практика и обучител по теми на РААБЕ България, свързани с проблемното поведение в училище и изграждане на позитивен микроклимат в клас.
|
![]() |
Радосвета ДракеваАдминСофт – ръководител на екипа за разработване на ИС АдминПро
Специалист по училищно образование, водещ експерт в областта на обработката и анализа на информация в областта на образованието, професионалното обучение и социалните услуги.
Тя е един от основателите и ръководител на екипа на АдминСофт, разработващ Информационната система за училищна администрация АдминПро, както и информационните системи на Министерството на образованието и науката и на Националната агенция за професионално образование и обучение.
С над 25-годишен опит в системата на образованието, Радосвета Дракева има специализации по управление на образованието, II ПКС, както и присъден сертификат Microsoft Certified Technology Specialist (от 2011 г.) в областта на базите данни и управлението на проекти в информационните технологии.
|
![]() |
Милен НаковДиректор ЦСОП „Петко Рачев Славейков“ – Плевен
Популяризира работещи модели и практики на общинско, национално и международно ниво за прилагане на интерактивни педагогически стратегии и техники в обучението на децата и учениците със СОП. Активно участва в изготвянето на проекти на нормативната документи, свързани с образованието на децата и учениците със специални образователни потребности: проект на ЗПУО; проект на Наредба за приобщаващото образование; проект на УП на център за специална образователна подкрепа и участие в изготвяне на Общинската и Областна стратегия – Плевен.
|
![]() |
Лена ПароваДиректор на ОУ „Св.Св. Кирил и Методий“ , гр. Ветрен
Завършила СУ „Св. Климент Охридски“ – ОКС магистър по химия и физика. През 2006 г. придобива квалификация „учител по информационни технологии” в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски”. От 27 години работи в сферата на образованието ( 10 години учител и 17 години директор на училище). Носител на І ПКС . Преминала обучение в Банк Стрийд Колидж – Ню Йорк през 2014 г. и от тогава е координатор на Фондация „Америка за България“. Прави изследвания и има публикации в областта на психолого-педагогическите особености на учениците, диференцираната самостоятелна работа, контрола и самоконтрола, професионална учебна общност, проектнобазираното обучение, ефективното училищно лидерство. Лектор е на РААБЕ България. Води семинари, тренинги и обучения с учители и директори на училища.
|
![]() |
Ирена ДушковаЗаместник-директор на Mатематическа гимназия Акад.Кирил Попов, гр. Пловдив
Учител, логопед, дефектолог и психолог по образование Ирена Душкова притежава богат професионален опит в системата на образованието. Към момента докторант в катедра „Педагогика и управление на образованието“ на ПУ „Св. Паисий Хилендарски“. По време на работата си в РУО гр. Пловдив заема различни длъжности –старши експерт по организация на средното образование, интегрирано обучение и специални училища и старши експерт по приобщаващо образование. Била е регионален експерт по проект „Включващо обучение“ и проект „Подкрепа за равен достъп за личностно развитие“. Към момента е заместник-директор в Математическа гимназия „Акад. Кирил Попов“, гр. Пловдив.
|
Предварителна програма:
21.06.2018 – четвъртък
Предучилищно и училищно образование (Зала Европа)
9:00 –10:00 |
Регистрация |
10:00 – 10:15 |
Откриване |
10:15 – 11:00 |
За успешен старт на 2018/2019 учебна година – какви са промените в нормативните документи за системата на предучилищното и училищното образование и какво да актуализираме в документите на институцията?
Лена Парова |
11:00 – 12:00 |
Анализ за новия модел на финансиране в средното образование.
Доц. д-р Ивайло Старибратов |
12:00 – 13:30 |
Обяд |
13:30 – 14:15 |
Приобщаващо образование на практика. Какво се случи след влизане в сила на Наредбата за приобщаващото образование?
Стоян Павлов |
14:15 – 15:00 |
Връзка и взаимодействие на образователните институции за осигуряване на допълнителна подкрепа за личностно развитие на децата и учениците
Милен Наков |
15:00 – 15:45 |
Кафе-пауза |
15:45– 16:30 |
Ефективни институционални политики за превенция на проблемното поведение, тормоза и насилието
Младен Владимиров |
16:30 – 17:30 |
Форум „Иновативни училища“
доц. д-р Ивайло Старибратов – директор на МГ „Акад. Кирил Попов“, гр. Пловдив Румен Петков – директор на ОУ „Васил Левски“, гр. Враца Бойко Свиленов – директор на ОУ „Св. Иван Рилски“, гр. Перник Снежина Георгиева – зам.-директор на 105 СУ „Атанас Далчев“, гр. София
|
22.06.2018 – петък
Предучилищно образование(зала Конферанс 5) |
Училищно образование(зала Европа) |
||
9:00 – 9:45
9:45 – 10:30
|
Ранното оценяване на потребностите и подкрепа за личностно развитие в детските градини (превенция на обучителни трудности)Детелинка ТраяноваВодене на училищната документация в електронен вид: изисквания на Наредба № 8 на МОН за учебната 2018/2019 година Радосвета Дракева |
9:00 – 10:30
|
Прилагане на Общия регламент за защита на личните данни в училищата
Маргарита Хубенова |
10:30 – 11:00 | Кафе-пауза | ||
11:00 – 12:30
|
Прилагане на Общия регламент за защита на личните данни в детските градини
Гл. ас. д-р Симеон Гройсман |
11:00 –11:45
11:45 – 12:30 |
Електронен дневник АдминПлюс: съответствие с изискванията на Наредба № 8 на МОН за учебната 2018/2019 година
Радосвета Дракева Организация на обучението на ученици по индивидуални учебни планове и индивидуални учебни програми Ирена Душкова |
12:30 – 13:30 | Обяд | ||
Предучилищно и училищно образование(зала Европа) |
|||
13:30 – 15:00 | Трудово-правни отношения в системата на предучилищното и училищното образование – често срещани въпроси и казуси в практиката.
|
||
15:00– 15:15 | Актуални аспекти в квалификацията на педагогическите специалисти
Надежда Цветкова |
||
15:15– 15:30 | Теглене на томбола. Закриване |
Място: Парк-хотел „Москва“, гр. София
Настаняване:
Цени за настаняване
Настаняване | Бр. нощувки | Цена на човек с вкл. ДДС |
Единична стая | 1 | 59 лева на човек |
Двойна стая | 1 | 37 лева на човек |
Транспорт:
Такса за участие: 180,00 лв. с ДДСТаксата е на човек и включва участие във форума, работни материали, 2 кафе-паузи, 2 обяда, удостоверение с 1 квалификационен кредит Отстъпки:20% отстъпка за членове на СБУ, СРСНПБ и Асоциацията на Cambridge училищата в България: 144,00 лв. с ДДС. Краен срок за получаване на регистрации: 12.06.2018 г. Доплащане:Вечеря на 21.06.2018 г. в ресторант Панорама, Парк-хотел „Москва“: 30,00 лв. |
Партньори на събитието са:
За въпроси и допълнителна информация, свързани с форума, можете да ни намерите на телефон: 02/974 17 81 или да ни пишете на електронен адрес: academy@raabebg.com