Описание
В съвременното динамично развитие на интелигентните технологии е от ключово значение за педагогическите специалисти да бъдат осведомени за новостите и съпътстващите ги предизвикателства в областта на Изкуствения интелект (ИИ/AI). Той има потенциала да трансформира начина, по който учим и преподаваме. Използва се в различни образователни среди, за да помага както на учителите, така и на учениците.
Програмата е предназначена за педагогически специалисти, като ги насочва в структурирането и разработването на иновативни методи, подходи и програми за обучение. Представя практико-приложни знания, умения, компетентности и правно-етичните норми в областта на използването на ИИ.
В хода на обучението се разглеждат както популярни потребителски технологии като генеративен ИИ, така и по-задълбочени методи за използване на интелигентни решения в различни учебни дисциплини. Затова тя е подходяща за широк кръг педагогически специалисти – учители, преподаващи общообразователни учебни предмети в различни етапи на образованието, в профилирани и професионални гимназии с насоченост информатика и математика. Обучаемите получават насоки за ръководене на ученически проекти, за персонализиране на обучението и за подобряване на ефикасността на преподаването.
Защо да посетите това обучение:
- Ще придобиете нови знания за същността, предназначението и възможностите за внедряване на ИИ в учебните програми и в обучителния процес като цяло;
- Ще се запознаете с различни достъпни начини, по които ИИ може да се използва за оптимизиране и персонализиране на обучението, за подобряване на мотивацията и успеваемостта на учениците;
- Ще придобиете умения за прогнозиране и анализ на процеса на обучение чрез прилагане на ИИ, за да се идентифицират областите, в които учениците се нуждаят от допълнителна подкрепа;
- Ще подобрите дигиталните си компетентности и умения за прилагане на иновации в учебния процес, за създаване на тестове с автоматично генерирани въпроси, за по-бързо и точно анализиране на данни, за ефективно планиране и обективно оценяване на резултатите от учебния процес.