Описание
Обучението поставя основен фокус върху практическите творчески упражнения и диагностичните измерения на творческите занимания в учебния процес. Разглеждат се теми, свързани с развитие на сензориката в детството чрез движение – упражнения с движения; рисунката като форма на себеизразяване и себеопознаване; работа с естествени природни материали и форми за опознаване на своя вътрешен свят; работа с хартия – упражнения за развитие на фината моторика на ръката и опознаване свойствата на различни видове текстура; работа върху пространството на листа – за себеопознаване и осъзнаване на собствените чувства и емоции; изработване или използване на изработени от детето/възрастния играчки и игри с движения за развитие на адаптивност и комуникативност при деца със СОП.
Участниците ще имат възможност да споделят своя опит и да обогатят педагогическите си практики, насочени към разгръщане на личностния потенциал на децата и учениците, към тяхното успешно социализиране и себеутвърждаване в различна среда чрез средствата на творческите занимания.
Защо да посетите това обучение:
- Ще повишите мотивацията си за работа, свързана с развитие на индивидуалните характеристики и способности на децата и учениците.
- По лесен и достъпен начин ще усвоите нови практически техники за стимулиране на творческите заложби у децата и учениците, чрез които те ще могат да се самонаблюдават, себеопознават, адаптират и утвърждават.
- Ще имате ползотворно време в:
– работа
– учене
– забавление
– усвояване на опитности
– релакс