Творчески занимания с рисуване и движение за развитие на индивидуалните способности на деца и ученици

65,00 лв.

Обучението е предназначено за: педагогически специалисти от училища и детски градини


Поръчай
Дата на провеждане: 11.05.2024 от 09:00 ч.
Краен срок за регистрация: 07.05.2024
Форма на провеждане: Уебинар
-
Кредити: Удостоверение с 1 квалификационен кредит
Програма на обучението:
09:00 ч.Начало
09:00 – 10:30 ч.Сесия 1  
Представяне – Работа със символи
Упражнения с движение и танц
10:30 – 10:45 ч.Почивка
10:45 – 12:15 ч.Сесия 2  
Драсканица. Работа с молив
12:15 – 12:45 ч.Почивка
12:45 – 14:15 ч.Сесия 3
Моето Дърво – работа с хартия
14:15 – 14:30 ч.Почивка
14:30 – 16:00 ч.Сесия 4
Работа с маска
16:00 ч.Приключване – Споделяне на опитности

Описание

Обучението поставя основен фокус върху практическите творчески упражнения и творчески занимания с изкуство. Разглеждат се теми, свързани с използване на цветовете; работа със символи и образи; драсканицата като форма на себеизразяване; работа с глина и естествените природни форми за опознаване на вътрешния свят; работа с хартия – упражнения за развитие на фината моторика на ръката и опознаване свойствата на различните видове текстура; работа върху пространството на листа – осъзнаване на собствените чувства и емоции; игри с движения за развитие на адаптивност и комуникативност при деца със СОП; упражнения с движение и танц за осъзнаване на собственото тяло, чувства и изразяване; работа с природните ритми чрез жест, звук, ритъм и форма като адаптация към околната среда и пространство.

В тази Практическа Програма за Работа с Изкуство:

  • Ще повишите компетенциите и мотивацията за работа, свързани с разкриване и развитие на индивидуалните способности на деца и ученици
  • По лесен и достъпен начин ще усвоите практически техники, свързани с развитие на творческото въображение, самонаблюдение и адаптация
  • Ще имате ползотворно време в:
    – работа
    – учене
    – забавление
    – усвояване на опитности
    – релакс

Автор

  • Дора Пенкова

    Дора Балти е арт терапевт, който от години се занимава с деца със специални образователни потребности. Автор на първото българско академично ръководство по арт терапия.

Филтър