Описание
Обучението по темата представя цялостен подход при организиране и провеждане на обучението по БЕЛ във втори гимназиален етап с акцент към промените в учебните и в учебно-изпитните програми за ДЗИ. Вниманието се насочва към развиване на езиковата, комуникативната, стратегическата и дискурсната компетентност, съобразно изискванията на ДОС, към създаване на условия за повишаване на четивната грамотност на учениците и развиване на уменията им за работа с текстове на тематичен принцип, за прилагане на литературноисторически и литературнотеоретични знания в конкретни ситуации, за аргументирано обосноваване на собствена позиция по проблеми и конфликти, интерпретирани в художествените творби.
Предложените модели за работа и конкретните практически насоки ще помогнат на педагогическите специалисти да задълбочат знанията и уменията си за изграждане на ефективна образователна среда, която е отворена, динамична, адаптивна, компетентностноориентирана и подпомагаща ученика да взема рационални решения в изпитна ситуация.
Защо да посетите това обучение
- Ще задълбочите знанията си за промените в учебните програми и учебно-изпитните изисквания за ДЗИ по български език и литература, за прилагане на съвременни подходи при осъществяване на обучението по български език и литература във втори гимназиален етап.
- Ще повишите знанията и уменията си за прилагане на подходящи образователни технологии, похвати и методи на обучение, които осигуряват ефективна подготовка за ДЗИ.
- Ще усъвършенствате уменията си за използване и разработване на ресурси и обучителни материали, свързани с подготовката на учениците за ДЗИ по български език и литература.